Ik wil meer weten over Wat andere ouders vinden

Al die informatie die je over scholen kunt vinden is interessant, maar je bent vast ook wel erg benieuwd naar de ervaringen van andere ouders.

Online is beperkt informatie te vinden over de mening van andere ouders. De ontwikkelaars van scholenkeuze.nl zijn hard aan het werk om daar verandering in te brengen. Op actieveouders.nl kun je in gesprek met andere ouders.

scholenkeuze.nl

Hier vind je uitgebreide informatie over alle basis- en middelbare scholen in Nederland. De informatie is afkomstige van de Nederlandse overheid en het eigen onderzoek onder duizenden ouders. Je kunt snel scholen vergelijken en vindt ook informatie over de omgeving van de school.
De ontwikkelaars van deze site zetten zich met hun eigen onderzoekscentrum in om zo veel mogelijk informatie van ouders te verzamelen. Je vind daarom bij veel scholen een oordeel van andere ouders over bijvoorbeeld veiligheid, de sfeer en tevredenheid.

www.scholenkeuze.nl

Actieve Ouders Amsterdam

Op dit forum kun je in gesprek met andere Amsterdamse ouders.

www.actieveouders.nl

OCO

OCO informeert, adviseert en verbindt ouders van Amsterdamse leerlingen. Voor vragen over Amsterdamse basis- en middelbare scholen, regelgeving en onderwijs in het algemeen ben je bij OCO aan het goede adres.
De medewerkers van OCO spreken veel ouders en kunnen je helpen om via scholen andere ouders te bereiken.

Bekijk de website, bel OCO op (020) 330 63 20 of mail naar info@onderwijsconsument.nl.

www.onderwijsconsument.nl

Ik wil weten meer weten over...

Hoe goed een school is
Een school bij mij in de buurt